söndag 10 oktober 2010

Glöggmuggar!

Igår var jag och 4 tjejkompisar på bio och såg Julia Roberts film "Lyckan, kärleken och meningen med livet". Den var helt klart sevärd, underbara miljöer och Julia är ju alltid bra!


Ikväll sitter jag i soffan och skulle se på film igen, men fastnade framför internet istället. Surfade runt lite och hamnade på:




och hittade jättefina glöggmuggar:





Hösten är ju fortfarande i full gång med alla sina vackra färger, men jag tycker iaf att det är mysigt med adventslängtan och snart kommer ju alla julsaker. Vissa ställen har ju börjat redan och det tycker jag inte gör någonting alls faktiskt!


Önskar en bra vecka till alla som kikar in här!

Kram Jenny


1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilka fina glöggmuggar!

Julias nya film är jag nyfiken på,svenska Tuva Novotny är ju med i den oxå:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny