torsdag 17 november 2011

ljusslinga och harrods

Idag har jag tagit mig en välbehövlig sovmorgon!
Sen så har jag haft lite energi och städat, så det blir lite fint inför helgen :)
Igår efter loppisen så var jag och min vän nere på stan och åt lunch, klart så hann jag in på Indiska så jag kunde köpa den fina ljusslingan jag sett i andra bloggar, bl.a. hos Inredningsfrun.




Idag har jag även satt upp en liten tavellist igen. Den här gången inne i mitt lilla badrum.
Till min sminkväska och mina handkrämer som jag köpte på Harrods i London i somras :)


Köpte även en handtvål där, doftar ljuvligt!! 
English rose ;)



Ha en finfin torsdag, här skiner solen!!



9 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Jenny!
Ser jättefint ut!

Ha en trevlig eftermiddag!

kraam Jenny

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin slinga, den har jag missat,en sväng till indiska i helgen kanske
Fina bilder
ha en skön kväll

millandante sa...

Åh så fint du har det!! Och slingan är jättefin! Visst är det den som är ganska kort...? Jag såg den och undrar om det är något speciellt med den kontakten? Eller funkar den ok??

Kram

Änglarnas hus sa...

Hallojsan jenny!!

MEN vilken söt ljusslinga!! Den har jag inte sett förrut! Tycker att jag springer på indiska ofta!!..

Jag gillar din fina ordning i badrummet..snyggt med den nya lilla hyllan där på sidan också!!

må så gott!! Kramis sanne

LyckligaPraliner sa...

Söt ljusslinga! Tyvärr har jag 25 mil enkel resa till närmaste "Indiska" så jag blir nog utan.

Vilken snygg och fräsch toa du har. Den dag vi vunnit en miljon ska vi renovera vår. När nu det inträffar :))

Imorgon är det fredag. Hoppas den blir bra! :)

Ann-Louise

Fiffiga Systrar sa...

men vilken söt ljusslinga! älskar att det är dags att börja jula till det nu!!! kram från oss!

millandante sa...

Tack, det får nog bli en sån slinga:)

God natt!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj vilken söt liten ljusslinga! Har inte satt fram någon sådan ännu, men det blir nog alldeles snart
Kram
Marie

en matsked grejer sa...

Jag är också en sucker för fiina tvålar och sånt. Bara VILL HA!