måndag 2 maj 2016

Fullspäckade helgen som gick

(Två inlägg samma dag...)
På fredagen när jag åkte ut till M så hade jag köpt med lite rosor, han fyllde år på lördagen.
Vi åt tacos! Det kanske inte låter så märkvärdigt, men eftersom han inte har haft en inkopplad spis på väldigt länge så var det mycket speciellt!


Och på lördagsmorgonen fick han en liten present... Han blev lite fundersam, han trodde det skulle vara typ kuddfodral från Zelected by Houze..... Meeen    


Det riktiga paketet låg i bilen, det orkade jag inte bära in själv.


Han blev glad och överraskad! Det kommer att bli superbra ute på altanen i sommar med alla grillkvällar där! Trevligt med kyld dryck nära till hands, eller vad tror ni?


Till fikagästerna på söndagen bakade jag "vaniljhjärtan i långpanna"
Tydligen var de goda eftersom flera tog om och några frågade efter recept!
Receptet hade en kollega tipsat om och kommer från 



Inte så snygga, men goda

Jag hann gratta mamma som fyllt år också! Tyvärr ingen bild på henne, men en på mina döttrar och min dotterdotter.
Lycka!  


Snart är det helg igen, ledig i fyra dagar! 

Njut av livet, ta hand om varandra!

1 kommentar:

Unknown sa...

Did you hear there's a 12 word phrase you can tell your man... that will trigger deep emotions of love and impulsive attractiveness for you buried inside his chest?

Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, treasure and guard you with all his heart...

====> 12 Words That Fuel A Man's Love Impulse

This impulse is so hardwired into a man's mind that it will drive him to try better than before to make your relationship the best part of both of your lives.

Matter-of-fact, triggering this mighty impulse is absolutely essential to achieving the best ever relationship with your man that the moment you send your man one of these "Secret Signals"...

...You will soon find him expose his soul and mind for you in a way he haven't expressed before and he will recognize you as the only woman in the world who has ever truly appealed to him.